3/07/2013

tosi kiva torstai

on niin hyvä fiilis että oli pakko tulla kirjottaan!
koulupäivä meni normaalisti ja olin iltaan asti karon kaa ja oli kivaa :) illalla menin kotiin ja imuroin puolet kämpästä. sitten sain sähköpostia että oon voittanu nooran blogin arvonnassa tangle teezerin. pelkästään siitä tuli jo hyvä fiilis koska arpaonni ei melkein koskaan suosi mua. 


 sitten sain mun rahahuoletkin selvitettyä, kun tän kuun alussa on ollu aika tiukkaa koska tuhlasin hiihtolomalla kaikki rahat.. tein mun isän kaa diilin että jos tiskaan ja imuroin niin tehdään yks tilaus (synttärilahja iinekselle hih!). noh mun isä sitten sano että tilataan samalla se iphone 4s jota oon toivonu jo kauan! saan sen sitten kun mulla on synttärit eli 18. päivä
en jaksa oottaa :( eli iphone 4s (16gb) on pian mun!

4 kommenttia:

  1. Mikä toi teezeri on? :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se on hiusharja mut se ei oo ihan tavallinen, se estää esim hiusten katkeilua ja vahingoittumista ja vähentää kai sähköisyyttäkin (?) ja se on tosi hyvä takkusten hiuksien selvitykseen

      Poista
  2. Heippa iida! Varmistelisin vain, että onhan palkinto saapunut sinulle jo perille? Olisi kiva kuulla, mitä Tangle Teezeristä olet tykännyt? :))

    Mukavaa pääsiäisen aikaa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori ku tulee vähän myöhässä tää vastaus :(
      mut joo tuli heti sillon torstaina niinkun sanoit, ja oon ihan rakastunu siihen! toi kivaa et sain sellasen ja se on ollu tosi kätevä :3

      Poista