8/18/2013

sunday chilling

 sunnuntaista on muodostunu mulle ehkä viikon tärkein päivä, sillon en tee mitään ja rentoudun oikeen kunnolla. se on jotenkin päivänselvää mulle että sunnuntaina ei tarvii tehdä yhtään mitään. tänäänkin oon vaan maannu sängyssä, ollu koneella ja juonu teetä (tykkään nykyään teestä btw!!)
musta ei oo kuulunu kesäloman loputtua mitään, päätin sitten lisätä tähän jotain randomilla valittuja kuvia kahen viikon sisältä.
 oon yrittäny alottaa koulun rennosti ettei iskis kauheeta stressiä, vaikka tiedän että se sieltä pian tuleekin. kesäloman viimeiset päivät vietin kaverien kaa oikeen kunnon rentoutumisella. shoppailemassakin kävin vähän uusia koulujuttuja.
koulun alettua oon viettäny tosi paljon aikaa karon kaa ja oon alkanu myös lenkkeileen :D

ps kuunnelkaa gagan uus single!! rakastan tätä ja tätäkin on tullu kuunneltua vaikka kuinka paljon. huomenna tulee sille musiikkivideo ja aaaaa en jaksa oottaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti