1/29/2014

suosikki kosmetiikka

Päätin ajankulukseni tehdä tälläsen postauksen, missä kerron mun lemppari kosmetiikkatuotteista. Tässä ei oo tietenkään kaikkia, mutta suurin osa niistä mitkä kuuluu mun suosikkeihin. Voin jatkossa tehdä tälläsen myös mun meikeistä jos haluutte :) 
 1.  Aussie Aussome Volume shampoo 
Rakastan tän tuoksua ja tää tekee hiuksista ihanan pehmeet ja antaa kivasti tuuheutta. Ostin tätä kesällä ja oon yrittäny säästellä koska on hieman kallista mun budjetille, mutta tää alkaa käydä vähiin ja takuulla aion ostaa vielä uuden tälläsen! Mulla on tätä samaa myös hoitoaineena, mutta pakko myöntää että se ei oo ihan yhtä hyvää kun tää shampoo.
 2.  The Body Shopin banaani shampoo
En ees voi ylistää tätä tuotetta tarpeeks, tää tuoksuu taivaalliselta ja tekee hiuksista pehmeät ja sileät. ja mulla on muutama kaveri jotka haluaa näpeltää mun hiuksia kun ne on niin pehmeet :D Tää on vaan niin loistava ja suosittelen ostamaan.
 3.  The Body Shopin Vitamin E päivävoide
Tätä oon kuluttanu jo pari putelia siitä lähtien ku ekan kerran ostin tätä. Tää on tosi riittosaa ja toi puteli kestää kauan. 
 4.  Yves Rocherin aprikoosi kuorintavoide
Tää on mun yks parhaista kuorintavoiteista mitä oon käyttäny ja just ostin uuden putelin koska vanha loppu :) Ei tarvi ottaa ku ihan pieni loraus ja sillä saa koko kasvot kuorittua. 
 5.  Yves Rocherin verigreippi vitamized mist
Rakastan suihkutella tätä kasvoille esim. suihkun/saunan jälkeen ja aamuisin raikastamaan ja virkistämään ihoa. 
 6.  Eos mustikka acai huulirasva
Nää Eoksen huulirasvat on ihan täydellisiä, mulla on tää sininen ja myös se pinkki, joka onkin mulla ihan loppumaisillaan. Haluaisin ostaa näitä kaikkia mutta kun suomessa nää maksaa lähemmäs kymmenen euroo..
 7.  I love cosmeticsin lime-sitruuna suihkugeeli
Oon yleensä tosi laiska suihkussa käydessä käyttään suihkugeelejä mutta tätä oon alkanu käyttään vähän useemmin. Se johtuu ainoastaan siitä että tää tuoksuu niin ihanalta. 
 8.  The Body Shopin Vanilla Bliss suihkugeeli
Tästä en kauheesti osaa muuta sanoa kun että tääkin tuoksuu tosi ihanalta ja on sellasta tosi karkkimaista. Mulle on ilmeisesti aika tärkeetä että kosmetiikkatuotteet tuoksuu hyvältä :D
 9.  Oon yleensä tosi laiska rasvailemaan itteeni (pitäis rasvata paljon enemmän srsly) mutta Body Shopin rasvat on mun suosikkeja :) Ja tän postauksen myötä huomasin että käytän aika paljon Body Shoppia hehe
 10.  Juicy Couture Viva La Juicy hajuvesi
Loppuun vielä mun lempparituoksu. on niitä muitakin mutta tää on ehdottomasti kaikista paras. Ostin tän joskus vuosi sitten laivalta ja tätä ei oo ihan kauheesti enään jäljellä, eli käytän tätä tosi säästeliäästi. Mulla on suht. koht. paljon hajuvesiä mutta jotenki päädyn aina käyttään vaan yhtä tai kahta eri tuoksua.

mitä tykkäsitte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti