4/02/2014

NAKED 2

Tässä postauksessa esittelen mun ehkä vuoden parhaimman ostoksen, eli Urban Decayn Naked 2-paletin! Tilasin sen tässä pari viikkoa sitten lookfantastic.comista. Paketti tuli yllättävän nopeasti, mutta tilasin tän paletin lisäksi Urban Decayn eye primerin mutta sitä ei jostain syystä toimitettu mulle, laitoin sitten sähköpostia asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että he toimittavat sen mulle sitten jälkikäteen (ei oo vieläkään näkyny).
 Hintaa oli noin 46 euroa ja postikulutkaan ei ollu kalliit. 
 Tässä parin viikon aikana en oo käyttäny melkeimpä mitään muita luomivärejä kun näitä! Tässä on niin ihanat sävyt ja nää on tosi pigmenttisiä. Ja oon myös huomannu, että nää pysyy tosi kauan luomissa ilman primeriakin, joten primerin kanssa nää sitten pysyykin täydellisesti koko päivän.
Tässä vielä kaikki sävyt lähempää kuvattuna. mun lempparit on Booty call, Suspect ja Busted :) Ja toi kaksipäinen sutikin mikä tossa mukana tulee on ihan hyvä ja sillä saa noi ihan hyvin levitettyä/häivytettyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti